Każda firma potrzebuje dobrej reklamy. Dla budowania pozytywnego wizerunku firmy, upominki promocyjne mają niebagatelne znaczenie. Dodatkowo pozwalają na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz spotęgowanie zainteresowania ofertą. Torby, balony, smycze, czapki i koszulki z nadrukiem – nadrukowywanych materiałów promocyjnych jest naprawdę wiele. Doświadczenie jednak pokazuje, że doskonałym kanałem treści promocyjnych, który przynosi oczekiwane efekty, są oryginalne kubeczki.
Gadżety reklamowe są obecnie jedną z najlepszych form reklamy. Kubki, jak wszystkie inne ceramiczne przedmioty, ulegają zniszczeniu – wyszczerbiają się i zbijają. Dlatego jest to przedmiot marketingowy, który każdy chętnie ze sobą zabierze. Reklama na kubku nie jest agresywna, dzięki temu nie zraża klientów. Dlaczego ta forma reklamy jest aż tak skuteczna? Interesująca grafika, logo lub hasło przez wiele dni będą towarzyszą użytkownikom podczas codziennych czynności – wiele osób przywiązuje się do swoich kubków i korzysta z nich na okrągło. Średni dzienny czas korzystania z kubka wynosi około godziny. Pije się z nich kawę i herbatę oraz podaje napoje dla gości firmy. Podczas korzystania z kubka, nadrukowane logo znajduje się na wysokości oczu, a tym samym zapada użytkownikom w pamięć. Dzięki nim można zareklamować się w każdym miejscu – rozdająca kubki firma reklamuje się więc w każdym miejscu, do którego klient zabierze kubek. Kubek z nadrukiem może być także idealnym dodatkiem do paczki świątecznej. Jest to mały gest, który może naprawdę bardzo dużo zmienić w postrzeganiu firmy przez klientów. Jest jednak niesłychane istotne, by taki kubek miał piękny kształt, był estetyczny i wykonany z materiału dobrej jakości. Ponadto jednostkowy koszt tego typu reklamy jest znacznie niższy niż koszt reklamy telewizyjnej lub radiowej, a ich skuteczność jest porównywalna.
Producenci gadżetów reklamowych, wykorzystując najnowsze metody druku, są w stanie zaproponować kubki reklamowe z nadrukiem odpornym na mycie w zmywarce. Warto na nich umieścić logo firmy lub nazwę działalności. Ponieważ zadaniem kubka jest reklamowanie firmy, może się na nim znaleźć chwytliwe hasło lub zabawny obrazek – istotne, by przyciągnąć wzrok klientów. Przy tworzeniu grafiki na kubek ważna jest oryginalność i pomysł. Ale nie tylko. Lepiej wybrać trwałe, wysokiej jakości nadruki, nawet jeśli taki kubek będzie odrobinę droższy. Ważne, by napis reklamowy nie zszedł po pierwszym myciu, ponieważ zniweczy to działania marketingowe.