Kubki reklamowe to wciąż jedne z najbardziej znanych i cenionych gadżetów wykorzystywanych w celach marketingowych. Za ich niesłabnącą popularnością przemawia przede wszystkim stosunkowo niski koszt produkcji takiego nośnika reklamowego, jego trwałość oraz możliwość wielokrotnego wykorzystania. Kubki reklamowe z nadrukami w zależności od przeznaczenia oraz budżetu przedsiębiorcy można wykonywać z różnych materiałów. Sprawdź, które z nich sprawdzają się najlepiej oraz na które najczęściej decydują się przedsiębiorcy.
Dzięki nowoczesnym technologiom nadruk można wykonywać na wielu tworzywach, które różnią się między sobą estetyką oraz przeznaczeniem. Tym samym kubki reklamowe mogą być ceramiczne, szklane, plastikowe, termiczne oraz ekologiczne (papierowe lub bambusowe). Nie każdy wymieniony materiał zapewnia jednak taką samą trwałość. Część z nich nie można używać wielokrotnie, a dla wielu problematyczne jest np. mycie w zmywarce. Niektóre też łatwo ulegają uszkodzeniom mechanicznym oraz nie są odporne na działanie czynników zewnętrznych, przez co nie zawsze stanowią skuteczną reklamę. Z tych powodów większość przedsiębiorców najczęściej decyduje się na klasyczne kubki ceramiczne, które wyróżniają się największą trwałością oraz są najbardziej uniwersalne.
Na klasycznych kubkach ceramicznych można umieszczać logo firmy wraz z nazwą, krótki slogan reklamowy, który kojarzy się z marką oraz informacje o oferowanych usługach. Poza tym przedsiębiorcy mogą stworzyć indywidualny projekt, który oprócz tego, że będzie reklamą, stanie się także oryginalną dekoracją. Inną istotną cechą kubków ceramicznych jest to, że nie niszczą się w trakcie wielokrotnego używania, a treść reklamowa utrzymuje się długo mimo częstego mycia. Co więcej, kubki ceramiczne z nadrukiem są świetnym gadżetem na każdą okazję. Mogą służyć pracownikom zarówno podczas wydarzeń branżowych, konferencji oraz codziennej pracy, jak i również mogą być praktycznym prezentem dla klientów.